Tuesday, October 6, 2009

..aku rindukan dia....

..saat ini aku terkenangkan dia...dh lame asenyer aku menyepikan diri...nape yer natrah??..diri aku sendiri pun x pasti..
..cume saat ini aku rindukan dia..dia dh g jauh dr keluarga..tp aku pasti die tetap dihati kami semua..dan kami semua tetap dihati dia selamanya..
...aku pasti..kerana..aku dpt lihat tangisan menghantar pemergian die ke sana...
..dan aku telah kehilangan tempt unt berkongsi rahsia.ase sdh..dan unt bermanja ngan die...:-(

..aku ase bersalah..kerana sblm pemergian dia..aku sempat lg nk bergaduh ngan dia...kini rindu menggamit hatiku..
..tapi walau apa pun..kudoakan keselamatan, kebahagiaan..moga diberi kekuatan unt hadapi segalanya disana..
..aku pasti kamu boleh..
..bertahanlah..
..adik disini sentiasa doakan akak selalu..
..walaupun adik selalu gaduh ngan akak, tp percayalah..adik sayang akak..adik sdh bila akak pegi..
..adik rindulah....

..lagi 3 minggu nk k final..
...so..it is time to focus on study...final is coming..
..aku harus kuat..n FOCUS!FOCUS!FOCUS!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home