Thursday, August 20, 2009

..wahai KEKASIH....

wahai kekasih,
hanya setahun sekali bertemu,
hanya sebulan melepas rindu...

wahai kekasih,
tahun ini azamku,
memperbaiki perhubungan kita yg dahulu,

kekasihku,
ramadhan, aku tangisi dan kesali pertemuan kita tahun lalu yg tak kuisi sebaiknya,
yang aku kotori dengan dosa...

ramadhan,
semoga kedatanganmu, tahun ini...
dapat ku tebusi segala dosaku,
dapat kuisi dengan amalan yg lbh baik,
menghampirkan diri dengan PENCIPTA melaluimu...

ramadhan,
selamat datang aku ucapkan...
khas buat kekasih hanya menjenguk setahun sekali,'
semoga cinta kita kembali mekar dan bersinar,
untuk diangkat mengadapNYA,
justeru..
aku tidak lagi malu kerana ditahun sebelum ini aku abaikan kedatanganmu..
walaupun org lain gembira bertemumu...

AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN.....

SEMOGA CINTA KITA BERSATU...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home